Košarica

 

Št. produktov: 0

 
 

potrebujete pomoč?

 

Kontaktirajte nas preko spletnega obrazca in v najkrajšem možnem času vam bomo odgovorili.

Polja označena z * so obvezna!

 
 

facebook

Mariposa na Facebook-u

Mariposa Hell Fashion

 
 
 

Dostava

Dostava nad 100 eur brezplačna!

 
 
 

Prijava na e-novice

 

Prijavite se na naše e-novice in bodite obveščeni o naših akcijah in novostih

 
 

Splošni pogoji poslovanja

1. Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine Mariposa-Fashion.si (v nadaljevanju ponudnik) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Dostopnost informacij
(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • 1.identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • 2.kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • 3.bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s prodajnimi storitvami in garancijami),
  • 4. dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
  • 5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • 6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davek in stroške prevoza,
  • 7. način plačila in dostave,
  • 8. časovno veljavnost ponudbe,
  • 9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • 10. pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

2. Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • Po povzetju ; Pošiljko pošljemo priporočeno z odkupno vrednostjo preko GLS-Slovenija.
  • Po predračunu ; Ob naročilu izstavimo predračun in ko je le ta poravnan odpošljemo arikle.

PRIPOROČAMO!
Pri plačilu po predračunu znaša strošek dostave samo 1,5 €

3. Cene

Vse cene ne vsebujejo DDV.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

4. Dostava

Stroški pošiljanja se obračunajo po ceniku  - 3,00 EUR. Naročila v znesku nad 100€ dostavimo brezplačno. Brezplačna dostava je prikazana v košarici.

5. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

43.č člen ZVPot (Uradni list RS št. 126/07) pravi:
Potrošnik ima 14 dni časa, da sporoči prodajalcu, da odstopa od pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navajati razloga. Blago mora potrošnik vrniti v nadaljnjih 14-ih dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe na svoje stroške. Prav tako se šteje za odstop od pogodbe, če potrošnik vrne prejeto blago v roku za odstop od pogodbe (14 dni) brez posebnega sporočila o odstopu.
Po prejemu nepoškodovanega vrnjenega izdelka vam bomo v roku 14 dni vrnili kupnino za izdelek. Stroški poštnine se ne vračajo, razen v primeru upravičene reklamacije (poškodba izdelka,...)
V primeru mehanskih poškodb, ki niso nastale kot posledica neprimernega ravnanja s strani kupca, se reklamacije upoštevajo. Vse ostale potencialne nepravilnosti oz. reklamacije skrbno rešujemo skupaj v sodelovanju s kupcem, na za njega najboljši možni način in rešitev.
Pomembno!

  • Ko vračate artikel v reklamacijo ali garancijo prodajalcu: Mariposa d.o.o. Kolodvorska 2,2325 Kidričevo morate priložiti račun.
  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Pisne reklamacije in pritožbe lahko naslavljate na naš elektronski naslov info@mariposa-fashion.si ali pa se na nas obrnite neposredno na tel.: 031-615-825

6. Kupoprodajna pogodba

Uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izdamo račun v pisni obliki. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na našem strežniku. Kupoprodajna pogodba je sklenjena izključno v slovenskem jeziku.

Kupoprodajna pogodba med nami in uporabnikom (kupcem) je sklenjena v trenutku, ko mi potrdimo naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za nas kot za uporabnika (kupca).
V kolikor je naročeno blago zavrnjeno ali pa ni bilo dvignjeno stroške poštnine (3,00 EUR) in stroške vračila krije naročnik. Če blago ni bilo naročeno s strani osebe, ki je navedena na podatkih bomo to amatrali, kot zlorabo osebnih podatkov in bomo predali zadevo organom pregona. Ob tem se bodo predali vsi podatki vključno z IP številko računalnika s katerega je bilo naročilo opravljeno.

7. Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe in zaradi uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost.

8. Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
· jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
· pošiljatelj bo jasno razviden,
· različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
· jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
· željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

9. Postopek nakupa

Pri nakupovanju se uporablja virtualna nakupovalna košarica.
Izdelke dajete v košarica s pomočjo nakupovalne košarice pri vsakem izdelku.
Če želite izbrane izdelke videti, spremeniti njihove količine oz. jih odstraniti iz nakupovalne košarice, se premaknite na stran "V košarico »".
Ob zaključenem popravljanju količin izdelkov in vašega izbora le-teh v košarici, pritisnite gumb "Na blagajno", v kolikor želite izbrane izdelke kupiti. Če želite izprazniti nakupovalno košarico, pritisnite gumb "Izprazni košarico", v kolikor pa želite odstraniti samo določen izdelek, pa pritisnete na rdeči gumb s križem pri izdelku, ki ga želite odstraniti.
Najprej vnesite svoje podatke, ki bodo prikazani na računu. V kolikor želite dostavo naročenih izdelkov na drugi naslov, prosimo, na dnu strani označite polje "Naslov za dostavo je drugačen". Na naslendnji strani boste vnesli naslov za dostavo. Nato izberete način pošiljanja izdelkov.
Na naslednji strani izberete način plačila naročenih izdelkov. V zadnjem koraku, na strani "Potrditev naročila" lahko pred oddajo naročila še enkrat preverite, kaj ste naročili, količine in cene ter vrednost celotnega naročila, naslov, ki ste ga vnesli in ki bo izpisan na računu in, v kolikor ste vnesli drugi naslov za dostavo, vidite tudi tega.
Za oddajo naročila pritisnete gumb "Naroči". V kolikor je bilo naročilo uspešno oddano, se Vam pojavi stran, ki potrdi, da je naročilo bilo uspešno oddano, hkrati pa Vam sistem na Vaš e-mail naslov pošlje kopijo naročila. V kolikor želite karkoli popraviti, uporabite gumb "Nazaj".
S potrditvijo naročila kupec potrjuje, da se strinja s splošnimi pogoji.

10. Garancija

Ponudnik je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja z in računom prodajalca.
Ponudnik je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.
Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.

11. Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost računalnika in na njem delujočega sistema s katerim opravlja naročila.

12. Neprevzeti paketi

Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino.
V primeru neprevzetega paketa stranki zaračunamo stroške neprevzetega paketa (3,00 EUR + stroške vrnitve paketa) in pogodbeno kazen v skupni višini:

  • 12 evrov za naročila do 50 evrov.
  • 25 evrov za naročilo nad 50 evrov
  • 50 evrov za naročilo nad 100 evrov
  • 80 evrov za naročilo nad 200 evrov

Naročnik se lahko pogodbeni kazni izogne z vnovično dostavo povečano za stroške vrnitve pošiljke in nove dostave. V primeru lažnih naročil bomo IP naslov predali v nadajlnjo obravnavo kot zlorabo.

13. Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb je na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru, da to ni mogoče, je za vse spore pristojno sodišče v Mariboru.
Za reševanje garancij, reklamacij nas kontaktirajte preko elektronske pošte: info@mariposa-fashion.si ali na telefon: 031-615-825

Spremenjeni splošni pogoji veljajo od 12.03.2017 naprej.

 
 
 
 Varen nakup  Garancija  Dostava
 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.