Košarica

 

Št. produktov: 0

 
 

potrebujete pomoč?

 

Kontaktirajte nas preko spletnega obrazca in v najkrajšem možnem času vam bomo odgovorili.

Polja označena z * so obvezna!

 
 

facebook

Mariposa na Facebook-u

Mariposa Hell Fashion

 
 
 

Dostava

Dostava nad 100 eur brezplačna!

 
 
 

Prijava na e-novice

 

Prijavite se na naše e-novice in bodite obveščeni o naših akcijah in novostih

 
 

Splošni pogoji poslovanja

1. Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine Mariposa-Fashion.si (v nadaljevanju ponudnik) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Dostopnost informacij
(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • 1.identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • 2.kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • 3.bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s prodajnimi storitvami in garancijami),
  • 4. dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
  • 5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • 6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davek in stroške prevoza,
  • 7. način plačila in dostave,
  • 8. časovno veljavnost ponudbe,
  • 9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • 10. pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

2. Načini plačila

Ob realizaciji naročila ponudnik pošlje skupaj z naročilom kupcu račun.Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • Po povzetju ; Pošiljko pošljemo priporočeno z odkupno vrednostjo preko GLS-Slovenija.
  • Po predračunu ; Ob naročilu izstavimo predračun in ko je le ta poravnan odpošljemo artikle.

PRIPOROČAMO!
Pri plačilu po predračunu znaša strošek dostave samo 1,5 €

3. Cene

Vse cene  vsebujejo DDV.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
V primeru akcijskih cen npr. ''akcija zadnji kosi'', le ta velja za točno ta model in velikost, ki ste prvotno naročili tisti trenutek določene akcije.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

4. Dostava

V spletni trgovini www.mariposa-fashion.si stremimo k najhitrejši možni dostavi naročenega blaga. Prejeta naročila do 14. ure skušamo odpremiti še isti delovni dan, razen med vikendi in prazniki .

V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.

Dostavo izvajamo v sodelovanju z dostavno službo GLS. Običajno je med delavniki naročeno blago na naslovu prejemnika v dnevu ali dveh od odpreme blaga (če torej danes odpremimo blago, ga GLS predvidoma dostavi že jutri, v nekaterih primerih pojutrišnjem). Na osnovi naših dosedanjih izkušenj sta tako od dneva, ko kupec odda naročilo v spletni trgovini, pa do dneva, ko blago tudi dejansko prejme, v običajnih razmerah potrebna do dva delovna dneva. V času praznikov in med vikendi se rok dobave za čas dela prostih dni ustrezno podaljša.

Stroški pošiljanja se obračunajo po ceniku  - 3,00 EUR. Naročila v znesku nad 100€ dostavimo brezplačno. Brezplačna dostava je prikazana v košarici.

5. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

43.č člen ZVPot (Uradni list RS št. 126/07) pravi:
Potrošnik ima 14 dni časa, da sporoči prodajalcu, da odstopa od pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navajati razloga. Blago mora potrošnik vrniti v nadaljnjih 14-ih dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe na svoje stroške. Prav tako se šteje za odstop od pogodbe, če potrošnik vrne prejeto blago v roku za odstop od pogodbe (14 dni) brez posebnega sporočila o odstopu.
 

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v štirinajst (14) dneh od sporočila o odstopu. Če je potrošnik odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu pogodbe.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

V primeru mehanskih poškodb, ki niso nastale kot posledica neprimernega ravnanja s strani kupca, se reklamacije upoštevajo. Vse ostale potencialne nepravilnosti oz. reklamacije skrbno rešujemo skupaj v sodelovanju s kupcem, na za njega najboljši možni način in rešitev.

Pomembno!

  • Ko vračate artikel v reklamacijo ali garancijo prodajalcu: Mariposa d.o.o. Kolodvorska 2,2325 Kidričevo morate priložiti račun.
  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Pisne reklamacije in pritožbe lahko naslavljate na naš elektronski naslov info@mariposa-fashion.si ali pa se na nas obrnite neposredno na tel.: 031-615-825.

OBRAZEC ZA ODSTOP OD POGODBE ARTIKLOV


6. Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v roku dveh mesecev  in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

OBRAZEC ZA PRIJAVO STVARNE NAPAKE

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Če napaka na blagu ni sporna podjetje najpozneje v roku 8 dni potrošnikovi zahtevi ugodi.

Če je obstoj napake na blagu sporen, podjetje pisno odgovori potrošniku v roku 8 dni od prejema zahtevka s strani potrošnika.

 

7. Kupoprodajna pogodba

Uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izdamo račun v pisni obliki. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na našem strežniku. Kupoprodajna pogodba je sklenjena izključno v slovenskem jeziku.

Kupoprodajna pogodba med nami in uporabnikom (kupcem) je sklenjena v trenutku, ko mi potrdimo naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za nas kot za uporabnika (kupca).
V kolikor je naročeno blago zavrnjeno ali pa ni bilo dvignjeno stroške poštnine (3,00 EUR) in stroške vračila krije naročnik. Če blago ni bilo naročeno s strani osebe, ki je navedena na podatkih bomo to smatrali, kot zlorabo osebnih podatkov in bomo predali zadevo organom pregona. Ob tem se bodo predali vsi podatki vključno z IP številko računalnika s katerega je bilo naročilo opravljeno.

Sklenjena pogodba med kupcem in prodajalcem se v elektronski obliki nahaja na sedežu podjetja , Mariposa d.o.o., Kolodvorska ulica 2, 2325 Kidričevo. Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na naslov info@mariposa-fashion.si.

8. Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe in zaradi uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost.

9. Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
· jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
· pošiljatelj bo jasno razviden,
· različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
· jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
· željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

10. Postopek nakupa

Pri nakupovanju se uporablja virtualna nakupovalna košarica.
Izdelke dajete v košarica s pomočjo nakupovalne košarice pri vsakem izdelku.
Če želite izbrane izdelke videti, spremeniti njihove količine oz. jih odstraniti iz nakupovalne košarice, se premaknite na stran "V košarico »".
Ob zaključenem popravljanju količin izdelkov in vašega izbora le-teh v košarici, pritisnite gumb "Na blagajno", v kolikor želite izbrane izdelke kupiti. Če želite izprazniti nakupovalno košarico, pritisnite gumb "Izprazni košarico", v kolikor pa želite odstraniti samo določen izdelek, pa pritisnete na rdeči gumb s križem pri izdelku, ki ga želite odstraniti.
Najprej vnesite svoje podatke, ki bodo prikazani na računu. V kolikor želite dostavo naročenih izdelkov na drugi naslov, prosimo, na dnu strani označite polje "Naslov za dostavo je drugačen". Na naslendnji strani boste vnesli naslov za dostavo. Nato izberete način pošiljanja izdelkov.
Na naslednji strani izberete način plačila naročenih izdelkov. V zadnjem koraku, na strani "Potrditev naročila" lahko pred oddajo naročila še enkrat preverite, kaj ste naročili, količine in cene ter vrednost celotnega naročila, naslov, ki ste ga vnesli in ki bo izpisan na računu in, v kolikor ste vnesli drugi naslov za dostavo, vidite tudi tega.
Za oddajo naročila pritisnete gumb "Naroči". V kolikor je bilo naročilo uspešno oddano, se Vam pojavi stran, ki potrdi, da je naročilo bilo uspešno oddano, hkrati pa Vam sistem na Vaš e-mail naslov pošlje kopijo naročila. V kolikor želite karkoli popraviti, uporabite gumb "Nazaj".
S potrditvijo naročila kupec potrjuje, da se strinja s splošnimi pogoji.

11. Garancija

Ponudnik je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja z in računom prodajalca.
Ponudnik je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.
Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.

12. Varovanje osebnih podatkov

Osebne podatke kupcev bo ponudnik obravnaval zaupno, jih skrbno varoval in v nobenem primeru posredoval tretji osebi. Podatki ne bodo nikoli zlorabljeni na kakršen koli način. Ponudnik bo pridobljene podatke uporabljal za nemoteno izvedbo nakupnega postopka, statistično analizo z namenom izboljšanja delovanja spletne strani in izdelkov ter občasna promocijska sporočila.

Komunikacija z uporabniki: Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine: jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila, pošiljatelj bo jasno razviden, različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih, jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil. Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Dostavni službi (npr. GLS) bomo zaupali le uporabnikov naslov za dostavo in telefonsko številko za kontaktiranje.

13. Neprevzeti paketi

V kolikor kupec naročenih artiklov, ki so poslani s plačilom po povzetju ne prevzame v nobenem primeru, in so po preteku čakalnega roka dostavne službe GLS (5 dni) vrnjeni na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. Kupec je v primeru neprevzema tako odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja in pošiljanja/vračanja artiklov podjetju, za kar mu bo ponudnik izstavil račun, ki ga je kupec dolžan poravnati, saj pogodbe - naročila ni prekinil. V primeru neplačila računa, se zadeva ureja z izvršbo.

Stroški neprevzema naročenih artiklov znašajo 15€ z DDV in vključujejo 2x poštnino, stroške obdelave naročila, embalaže in pakiranja.

Naročnik se lahko pogodbeni kazni izogne z vnovično dostavo povečano za stroške vrnitve pošiljke in nove dostave. V primeru lažnih naročil bomo IP naslov predali v nadajlnjo obravnavo kot zlorabo.

14. Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s ponudnikom lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 031/615-825 ali po elektronski pošti na info@mariposa-fashion.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@mariposa-fashion.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Ponudnik. ki kot ponudnik blaga omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na naslednji povezavi

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Spremenjeni splošni pogoji veljajo od 19.06.2018 naprej.

 
 
 
 Varen nakup  Garancija  Dostava
 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.